Vårt store mål er at kundene våre skal være fornøyde med oss. Derfor er vi utrolig stolte over råsterke prestasjoner i kundeservicekåringer i 2023, 2022, 2021, 2020, 2019, 2017 og 2016.
- 2024: Fin pallplass i kåringen av Norges beste kundeservice i Norges største kundeundersøkelse
- 2023: Vinner i kåringen av Norges beste kundeservice i Norges største kundeundersøkelse
- 2022: Topp tre i kåringen av Norges beste kundeservice i Norges største kundeundersøkelse
- 2021: 2. plass i kåringen av Norges beste kundeservice under Nord-Europas største kundeservicekonferanse
- 2021: Topp tre i kåringen av Norges beste kundeservice i Norges største kundeundersøkelse
- 2020: Vinner av Kundeserviceprisen under Nord-Europas største kundeservicekonferanse
- 2020: Topp tre i kåringen av Norges beste kundeservice i Norges største kundeundersøkelse
- 2019: Vinner av Kundeserviceprisen under Nord-Europas største kundeservicekonferanse
- 2019: Topp tre i kåringen av Norges beste kundeservice under Norges største kundeundersøkelse
- 2017: Vinner av Kundeserviceprisen under Nord-Europas største kundeservicekonferanse
- 2016: Vinner av Kundeserviceprisen under Nord-Europas største kundeservicekonferanse
I kåringene har det blant annet blitt trukket frem at:
- Kundesenteret er "knallgode på å gi informasjon og veiledning. Når det kombineres med best serviceinnstilling blir resultatet svært bra".
- "Kundene kom raskt frem til hyggelige kundebehandlere som var svært gode i dialogen med kundene, spesielt på å lytte og snakke om produktene på en god måte og gi gode løsninger".