Du finner ikke bedre kundeservice noe annet sted i landet. Frende har gått helt til topps i Norges største kundeservicemåling i 2023.
Det er femte året på rad at Frende er på topp tre i kåringen, og i 2023 suste kundesenteret vårt til topps i KSindeks!
Dette er Norges største kundeserviceundersøkelse og den er gjennomført over lang tid. KSIndeks er basert på hva 20 000 kunder svarer om opplevelsen sin med kundeservicen, kort tid etter at de har vært i kontakt.
Inspirert og motivert
- Det er utrolig gøy å hente hjem prisen i år. Vi er veldig opptatt av å yte kanongod service til hver eneste kunde og det er enormt inspirerende å vinne priser for måten vi hjelper kundene våre på, sier Thomas Otto og Bjørn Bohne som leder kundesenteret.
- Nå skal vi fortsette å bry oss om hver eneste kunde og gjøre alt vi kan for at du som er i kontakt med oss skal få en best mulig opplevelse, sier de to.
Det er CustomerTrends som har ansvaret for undersøkelsen.