Frende er på pallen i kåringen av Norges beste kundeservice for andre året på rad.
Det er lite som gjør oss mer takknemlig enn fornøyde kunder. Derfor er vi så stolte av at dere har sendt oss helt opp i teten i kategorien forsikring – i år som i fjor.
- Vi gjør vårt beste for å hjelpe kundene våre hver eneste dag, enten det er på telefon eller e-post. Å komme blant topp tre igjen gjør oss utrolig stolte og motiverte for å bli enda bedre, sier Thomas Otto og Bjørn Bohne som er ledere på kundesenteret vårt.
Norges største kundeserviceundersøkelse
Kåringen av Norges beste kundeservice er basert på den store kundesentermålingen, KSindeks, hvor Kantar TNS har gjennomført over 20 000 intervjuer. Dette er Norges største og mest representative studie innen kundeservice. Resultatene er basert på henvendelser på telefon, e-post og chat, til kundesenteret, distributører og oppgjør.
Kundene har svart på hvor fornøyde de er med kundeservicen til selskapet de sist var i kontakt med.
Frende får dermed strålende tilbakemeldinger i enda en stor kundeservicekåring. Kundesenteret har hentet hjem førsteplassen under Nord-Europas største kundeservicekonferanse hele fire av de fem siste årene (2020, 2019, 2017 og 2016)!