Frende er best i landet på skadehåndtering og i toppen på kundetilfredshet. Det viser den store bransjemålingen EPSI Rating 2023.
Kundene har rangert oss i toppen i Norges største kundetilfredshetsundersøkelse flere år på rad. I år har vi løftet oss enda ett knepp.
- Denne undersøkelsen er som eksamen for oss. Hver eneste dag jobber vi med å gi kundene våre gode opplevelser i møte med oss. Og vi er utrolig stolte og takknemlige for den fantastiske tilbakemeldingen dette resultatet er. En stor takk til kundene våre, sier konsernsjef Vegar
Styve.
Les kundene sine opplevelser med Frende
Anbefales!
- Jeg er kjempefornøyd med måten jeg blir behandlet i Frende. Veldig hjelpsomme, veldig engasjerte og veldig profesjonelle. Så Frende er best, da!
Krevende år med mange skader
Å være best på skadehåndtering i et år hvor det har vært ekstra mange skader, er rett og slett en bragd. Frende scorer høyest av alle norske forsikringsselskap på gi god hjelp når det virkelig gjelder.
Kundene er ofte i kontakt med oss når de er i fortvilte situasjoner. Da betyr det enormt hvordan de blir møtt. Saksbehandlerne våre er varme og engasjerte, og det viser målingen at kundene virkelig setter pris på. Vi er svært ambisiøse når det gjelder kundeopplevelser, og det er vanvittig gøy når kundene er så fornøyde med jobben vi gjør.
Denne våren gikk Frende til topps i Norges største kundeservicemåling, KSindeks. Med plasseringen i toppen på kundetilfredshet også i EPSI-undersøkelsen kan kundene være trygge på at de er i gode hender både før og etter en skade.
Står på for å gjøre forsikring enklere
Tilbakemeldinger fra kundeundersøkelser hjelper oss å bli bedre år etter år.
Vi har gjort en stor jobb med å gjøre forsikringsavtaler, brev og dokumenter lettere å forstå. Vi gir kundene nye og enklere funksjoner både underveis i skadebehandlingen og på Min side. Noe går automatisk, mye går raskere. Og kundene finner lett det de trenger, enten de skal melde skade eller gjøre endringer på forsikringene sine.
Mer enn 3200 dybdeintervjuer
EPSI-undersøkelsen viser hvor fornøyde kundene er med forsikringsselskapene sine. Gjennom mer enn 3200 dybdeintervjuer med privatkunder over hele landet har kundene sagt sin mening. Studien er større og bredere enn noen gang og spørsmålene handler om alt fra forventningene kunden har til oss og inntrykket de har, til produktkvalitet, servicekvalitet, skadeoppgjør, lojalitet, nettløsninger, samfunnsansvar og kommunikasjon med kunden i alle kanaler.