Da Tone fra Mo i Rana fikk en lekkasje på badet sitt like før jul, satte det en demper på julestemninga. Heldigvis hadde borettslaget orden på forsikringa.
- Det tok kort tid før folk var på plass for å taksere og vurdere skaden, sier Tone Hopen Wiik.
- I og med at det ble snakk om å rive hele badet, ble det også sendt ut en uavhengig takstmann. Dette var jo rett før jul og jeg fikk valget mellom å få startet arbeidet umiddelbart, eller å vente til nyåret. Jeg valgte det siste og etter to måneder var alt ferdig, sier Tone. Materialene hun ville ha på badet sitt fikk hun velge selv.
Fornøyd med servicen
- Jeg vil si at det var veldig ryddig prosess og Frende leverte veldig bra. I praksis forholdt jeg meg nesten utelukkende til Reco her lokalt. De stod for byggeledelse og kontakten med Frende. Det fungerte helt utmerket, sier Tone som opplever at borettslaget hun bor i er godt fornøyd med sitt kundeforhold hos Frende.
- Jeg har ikke registrert at det diskuteres å se på et alternativ til Frende. Det er vel et godt prov på at vi er fornøyde, sier hun.